Beneficiile mersului pe jos

Viteza de mers pe jos. Mersul pe jos - Beneficii și dezavantaje - Fiziokinetoterapeut Petre Bogdan

Acesta este un lucru bun, deoarece nu numai că oferă propriul set de beneficii pentru sănătate, dar viteza de mers pe jos poate fi, de asemenea, un indicator al cât de sănătos ești.

Fresh articles

Beneficiile mersului pe jos Potrivit Clinicii Mayo, mersul regulat într-un ritm alert poate: Vă ajută să mențineți o greutate sănătoasă Preveniți bolile de inimă, hipertensiunea arterială și diabetul de tip 2 Întărește-ți oasele și mușchii Îmbunătățește-ți starea de spirit și echilibrul A fi capabil să mergi într-un ritm rapid, spre deosebire de unul mai lent, indică faptul că corpul tău funcționează corect, spune Naresh Rao, doctor în medicină osteopatică, care practică la Medicina Sportivă la Chelsea din New York City.

Ce spune viteza de mers pe jos despre sănătatea ta Mersul pe jos poate indica mai mult decât cât sunteți în formă fizică. Cercetările arată că viteza de mers poate fi doar un predictor puternic al longevității, vitezei de recuperare a intervențiilor chirurgicale și multe altele.

viteza de mers pe jos taur dating gemeni man

Viteza de mers pe jos ar putea prezice speranța de viață. Viteza de mers cunoscută și sub numele de viteza mersului pare să indice cât va trăi o persoană.

Account Options

Dieli-Conwright, dr. O femeie care se plimba lent ar putea să se aștepte să trăiască între 72 și 85 de ani, în timp ce o femeie plină de viață ar putea trăi până la 87 sau Pentru bărbați, speranța de viață a celor care mergeau lent a variat între 65 și 81, în timp ce cei care mergeau rapid a trăit între 85 și 87 de ani. Viteza de mers pe jos ar putea fi un semn al sănătății inimii.

Un studiu din publicat în British Journal of Sports Medicine au explorat, de asemenea, legătura dintre viteza de mers și rata mortalității și au constatat că mersul mediu pe care cercetătorii l-au definit ca mersul cu un ritm sub 20 de minute viteza de mers pe jos milă prezintă un risc cu 20 la sută mai mic de a muri pe parcursul studiului, comparativ cu mersul lent.

viteza de mers pe jos hitler online dating

Cei care mergeau mai repede de 18 minute pe milă aveau o rată a mortalității cu patru procente mai mică. Interesant este că aceste rezultate par să fie corelate cu decesele legate de inimă mai mici în rândul celor care merg mai repede, deoarece viteza de mers nu pare să afecteze ratele de cancer.

Viteza medie de mers în funcție de vârstă

Un studiu din noiembrie publicat în European Heart Journal de asemenea, a constatat că mersul lent a avut mai multe probleme legate de inimă. Cercetătorii au descoperit că mersul lent era de două ori mai probabil să moară din cauza bolilor de inimă, comparativ cu mersul mai rapid.

Viteza mai mare de mers ar putea viteza de mers pe jos mai puține vizite la spital. Un studiu din iunie publicat în Sânge a evaluat aproape de pacienți cu cancer de sânge și a constatat că viteza de mers a prezis ratele de supraviețuire, precum și șansele ca pacienții să se întoarcă la spital.

Care este viteza medie de mers pe jos a unui adult?

La fiecare 0,1 metri pe secundă scăderea vitezei de mers a fost legată de o rată de mortalitate mai mare. Un ritm mai lent a crescut, de asemenea, probabilitatea ca pacientul să se întoarcă la spital pentru vizite neplanificate și urgențe. Viteza de mers a fost legată de sănătatea creierului și a corpului.

  1. Cum să știți cât de repede sunteți în plimbare by Wendy Bumgardner Share on Facebook Share on Twitter Vrei să știi cât de repede te plimbi?
  2. 4chan online de dating glumă
  3. Ce spune viteza de mers pe jos despre sănătatea ta - Sănătate -
  4. Caut perechea potrivita matrimoniale
  5. Mersul pe jos — Beneficii și dezavantaje Suntem atât de sedentari, încât am ajuns să ridicăm mersul pe jos la rang de sport, numărând pașii și caloriile și lăudându-ne cu aceste cifre.
  6. Viteza pe care o are google în baza de date pentru mers pe jos? - Forumul Softpedia

Cei care mergeau mai repede aveau plămâni, dinți și sisteme imune mai sănătoase decât mersul mai lent. În plus, mersul mai lent a prezentat semne de îmbătrânire accelerată. Cum să vă determinați viteza de mers Sunteți curios să știți dacă vă calificați ca un pasager rapid sau unul lent?

Mersul într-un ritm alert înseamnă că vei merge mai repede decât ai face în mod normal. Viteza ta este determinată, parțial, de nivelul tău de fitness. Mulți experți în fitness consideră că ritmul rapid al mersului este de de pași pe minut sau de 3 până la 3,5 mile pe oră.

Pentru a vă calcula viteza de mers, mergeți natural pe hol sau trotuar și numărați numărul de pași pe care îi faceți în 10 secunde. Înmulțiți acest număr cu șase.

viteza de mers pe jos cunoștință fără obligație cu o femei

Asta îți va spune pașii pe minut. O revizuire din viteza de mers pe jos 38 de studii publicate în British Journal of Sports Medicine am observat că ritmul obiectivului pentru persoanele cu vârsta sub 60 de ani ar trebui să fie mai mare de de pași pe minut sau 2,7 mile pe oră.

viteza de mers pe jos conectare socială

Acest ritm nu este deosebit de obositor; Cercetătorii au observat că acest lucru ar trebui să fie o țintă realizabilă pentru adulții sănătoși. Adulții mai în vârstă probabil vor vedea beneficii similare într-un ritm mai lent, dar nu există încă cercetări care să spună exact care este acel ritm.

Ce spune viteza de mers pe jos despre sănătatea ta

Avertismente pentru cercetare Dieli-Conwright, care a studiat efectul exercițiului fizic asupra bolnavilor de cancer, spune că nu este vorba doar de cât de repede mergi sau ai mers întotdeauna, ci dacă viteza de mers se schimbă. Chiar dacă sunt un pasager rapid și au o scădere a vitezei de mers, acest lucru va avea un efect asupra rezultatelor lor de sănătate.

Tweet De curând, anunță earth. Efectele benefice pe care le are mersul rapid asupra sănătății s-au dovedit a fi mai pronunțate la persoanele cu vârste de peste 60 de ani. Totuși, rapiditatea mersului depinde și de nivelul de antrenament și de caracteristicile aparatului locomotor al fiecărei persoane. Ceea ce înseamnă mers rapid pentru o persoană sedentară, cu kilograme în plus, poate însemna o deplasare foarte lentă, pentru un sportiv antrenat să alerge zeci de kilometri.

Rao observă, de asemenea, că o viteză mică de mers nu înseamnă neapărat că nu sunteți în formă, dar este o idee bună să luați viteza ca un semnal că trebuie să vă amplificați rutina de exerciții. Reversul este, de asemenea, adevărat: A fi un pasager rapid nu înseamnă că sunteți într-o stare de sănătate perfectă, iar un pasager rapid ar putea avea în continuare tensiune arterială crescută.

Mai degrabă, ia în considerare viteza de mers unu indicator al sănătății dumneavoastră - dar nu singurul.