Locurile din apropiere, atractii, puncte de interes

Oasis dating recenzii din marea britanie, Alegeţi limba

Conținutul

oasis dating recenzii din marea britanie dating ecuație de vârstă

English Actualizat acum Liam Gallagher fost membru Oasis şi-a anulat concertul de la Mogoşoaia, din "motive de securitate legate de scenă" Luni, 2 septembrieActualitate Esenţial Liam Gallagher Foto: Twitter Liam Gallagher, fost membru al trupei britanice Oasis, şi-a anulat în ultimul moment concertul pe care trebuia să îl susţină duminică seară, la Festivalul Fall In Love de la Palatul Mogoşoaia, din "motive de securitate legate de scenă", după cum a motivat artistul pe contul său de pe Twitter, transmite Mediafax.

Cu puţin timp înainte de ora la care era programat să susţină recitalul, Liam Gallagher a publicat pe reţeaua de micro-blogging Twitter următorul mesaj: "Din motive de securitate legate de scenă, am fost sfătuiţi să nu concertăm la festivalul Fall in Love din seara asta. Sunt extrem de supărat că am venit până aici şi nu putem cânta pentru voi, dar siguranţa este pe primul loc".

oasis dating recenzii din marea britanie cum se termină primul e- mail online dating

Promotorul va încerca să stabilească o nouă dată pentru întoarcerea lui Liam, iar detaliile despre bilete vor fi disponibile în următoarele câteva zile", a fost şi mesajul difuzat de organizatorii evenimentului cu puţin timp înainte de ora programată pentru recitalul lui Gallagher. După despărțirea de Oasis, Liam a fondat un nou proiect, numit Beady Eye, care a fost activ până înperioadă după care a anunțat lansarea single-urilor solo "Wall of Glass" și "Chinatown"ambele fiind întâmpinate cu entuziasm și urmate de concerte live la unele dintre cele mai importante festivaluri internaționale.

Albumul său de debut solo, oasis dating recenzii din marea britanie, lansat tot îns-a dovedit un succes muzical și comercial, ajungând în primele poziții ale UK Album Chart.

oasis dating recenzii din marea britanie dating online blurb

Festivalul Fal in Love s-a aflat anul acesta la prima ediţie şi a avut loc sâmbătă şi duminică, la palatul Mogoşoaia. Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.